Samstag, 10. August 2013

Lake


Lake

We drove to the lake a few days after my arrival. I was already used to the time and I felt how my English slowly got better. It was really hot outside, we had about 90 Degrees Fahrenheit. We stayed on a campground in a huge camper which had air condition and I was actually almost freezing inside because my host family cooled it down so much. I played golf for my first time which is a very popular sport here (I sucked!) and I drove my first cart ever…a golf cart. On the next days we did a lot of other fun stuff like jetskiing and tubing (sitting on a tube pulled behind a boat), we had a campfire and so much more…


Wir fuhren zum “Lake” ein paar Tage nach meiner Ankunft. Ich hatte mich bereits an die Zeit gewoehnt und ich fuehlte, dass mein Englisch auch langsam besser wurde. Es war extremst heiss draussen, wir hatten ueber 90 Grad Fahrenheit (30 Grad Celcius). Wir lebten auf einem Campingplatz in einem riesigem Camper welcher eine Klimaanlage, sodass ich tatsaechlich frohr, weil diese so kalt eingestellt war. Zum ersten Mal in meinem Leben spielte ich Golf und fuhr ein „golf cart“. In den naechsten Tagen machten wir noch eine menge anderer spassiger Sachen: wir fuhren Jetski und gingen Tuben (sitzen auf einem Gummiring, welcher von einem Boot gezogen wird), ausserdem hatten wir ein Lagerfeuer und taten eine Menge mehr...









Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen